FAQs

Frequently Asked Questions

Pridobitev in vodenje evidenc o lastnikih, pooblaščenih zastopnikih in najemnikih posameznih delov, o gradnji, prenovi, vrednosti in površinah posameznih delov, dajanje potrebnih informacij upravnim organom, pristojnim za vodenje registra nepremičnin, dajanje informacij etažnim lastnikom glede upravljanja stavbe.

Vodenje poslov obratovanja in vzdrževanja skupnih delov in naprav v objektu ter na pripadajočem zemljišču, pregled stavbe in izdelava načrta vzdrževanja, realizacija načrta vzdrževanja, izdelava letnega poročila o delu upravnika, urejanje zavarovanja za skupne dele in naprave, označitev stanovanj in drugih prostorov z identifikacijskimi oznakami.

Vodenje sredstev na računu rezervnega sklada in gospodarno ravnanje z njimi, razdelitev in obračun stroškov v skladu s pogodbo o medsebojnih razmerjih, izterjava obveznosti dolžnikov, letno finančno poročilo.

Zastopanje lastnikov v upravljanju, vlaganje tožb v imenu preostalih etažnih lastnikov za plačilo stroškov in obveznosti, ki bremenijo etažne lastnike, priprava pogodb o preureditvi, najemu ali prodaji dela skupnih prostorov.