Frequently Asked Questions
1 – Organizacijsko administrativna opravila
Pridobitev in vodenje evidenc o lastnikih, pooblaščenih zastopnikih in najemnikih posameznih delov, o gradnji, prenovi, vrednosti in površinah posameznih delov, dajanje potrebnih informacij upravnim organom, pristojnim za vodenje registra nepremičnin, dajanje informacij etažnim lastnikom glede upravljanja stavbe.
2 – Tehnično strokovna opravila
Vodenje poslov obratovanja in vzdrževanja skupnih delov in naprav v objektu ter na pripadajočem zemljišču, pregled stavbe in izdelava načrta vzdrževanja, realizacija načrta vzdrževanja, izdelava letnega poročila o delu upravnika, urejanje zavarovanja za skupne dele in naprave, označitev stanovanj in drugih prostorov z identifikacijskimi oznakami.
3 – Finančno računovodska opravila
Vodenje sredstev na računu rezervnega sklada in gospodarno ravnanje z njimi, razdelitev in obračun stroškov v skladu s pogodbo o medsebojnih razmerjih, izterjava obveznosti dolžnikov, letno finančno poročilo.
4 – Pravno premoženjska opravila
Zastopanje lastnikov v upravljanju, vlaganje tožb v imenu preostalih etažnih lastnikov za plačilo stroškov in obveznosti, ki bremenijo etažne lastnike, priprava pogodb o preureditvi, najemu ali prodaji dela skupnih prostorov.